Subject: ITL-i arvamus andmete ja tehisintellekti valge raamatu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "MKM info", "Ott Velsberg"
Cc: "Kadri Pungas" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 12:44:52 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
20.02.2024 kirja nr 6.1-1/18-1 „ITL-i arvamus andmete ja tehisintellekti
valge raamatu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>